Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου

Ποια είναι η πιο όμορφη; Η κουμπαρούλα μου φυσικά, που είχε τα γενέθλια της!

Πρώτα είδα τον καθρέφτη σε γνωστό σουηδικό πολυκατάστημα (που λένε και στην τηλεόραση) και μετά μου ήρθε η έμπνευση!

Είπα: «Αυτό θα γινόταν εξαιρετικό δωράκι!»

Πήρα τον καθρέφτη, ψαλίδι, κόλλα, χαντρούλες και χαρτί περιτυλίγματος.

Εικόνα

Εσείς για τα λουλουδάκια μπορείτε να επιλέξτε ένα πιο στιβαρό χαρτί, χαρτόνι ή ακομα και ύφασμα ή τσόχα και να ακολουθήσετε βήμα βήμα αυτή την διαδικασία: http://www.ohcrafts.net/decoration-paper-flower-tutorial.php

Αυτό ήταν το τελικό μου αποτέλεσμα!

Εικόνα

Συμπαθητικό! Όχι;

Εικόνα

Και πάλι χρόνια πολλά, Γκελάκι μου! :-*

Σχολιάστε

