Το παλιό βάζο της γιαγιάς!

Εγώ πρώτη παραδέχτηκα ότι αγαπώ το vintage, αλλά δεν ήταν και όλα τα βάζα της γιαγιάς τόσο καλόγουστα πια! Το συγκεκριμένο από την ανυπομονησία μου να το «μεταμορφώσω», δεν σκέφτηκα καν να το φωτογραφίσω νωρίτερα για να το δείτε!

DSCN4146

Το τελικό μου αποτέλεσμα ήταν αυτό! Και επειδή θα μπει στο χώρο του γραφείου του έκανα και μια ασορτί μολυβοθήκη που θα μου χρειαστεί!

DSCN4151

Το μόνο που τώρα ελπίζω είναι να μην μου κρατήσει κακία η γιαγιάκα μου από εκεί που είναι για αυτή την μικρή «στυλιστική παρέμβαση»!

Σχολιάστε

