Ένα δέντρο… να το πιείς στο ποτήρι!

Χάρη στην Άννα και το In my closet είχα μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εμπειρίες της ζωής μου και την ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό, εγώ -και όλα τα υπόλοιπα ξωτικά των φετινών Χριστουγέννων, φαντάζομαι- ! Για την ανταλλαγή τα ‘παμε και δεν θα τα ξαναπούμε!  Στο προηγούμενο άρθρο μου είδαμε το γούρι που εφτιάξα για να στείλω στο μυστικό μου ταίρι.

Οι κατασκευές όμως δεν τελείωναν εκεί! Με τα καλούδια που είχε μέσα το όμορφο πακετάκι που παρέλαβα με μεγάλη χαρά από το δικό μου ξωτικό, την Αθηνά, κλήθηκα να κάνω κάτι ακόμη χειροποίητο. Επέλεξα ως κύριο υλικό τους φελλούς από μπουκάλια κρασιού που μου έστειλε και ιδού:

IMG_7779

Ένα χαριτωμένο δεντράκι… να το πιείς στο ποτήρι!

IMG_7780

Θα χρειαστείτε:

  • πιστόλι σιλικόνης
  • φελλούς από κρασί (όσο πιο πολλοί τόσο πιο μεγάλο δέντρο)
  • κουμπάκια (με την διάμετρο του φελλού κατά προτίμηση)
  • τέμπερες στα χρώματα της επιλογής σας
  • χαρτόνια
  • λίγη λινάντσα
  • λίγη κορδέλα ταιριαστή και
  • ενα καπάκι από αφρό για τέλειες μπούκλες (κάνει τη βάση πιο σταθερή! Αν σκεφτείτε κάτι πιο έξυπνο, εφαρμόστε το! 😉 )

IMG_7786

Καλή επιτυχία και Καλά Χριστούγεννα να έχουμε!!!

IMG_7784

4 σκέψεις σχετικά με το “Ένα δέντρο… να το πιείς στο ποτήρι!

Σχολιάστε

