Ζήτα μου ό,τι θες!

Η αδερφή μου από μικρή ό,τι ήθελε δεν ντρεπόταν να το ζητήσει. Από τους γονείς, από τους παππούδες, από τον Αη-Βασίλη, ακόμα και από αγνώστους καμιά φορα! Για να λέμε τις αλήθειες βέβαια, σχεδόν πάντα κερδισμένη έβγαινε! Αυτά τα Χριστούγεννα ήθελε μικρά χειροποίητα ξύλινα στολίδια και ήξερε από πού να τα ζήτησει!

IMG_9415

Αστεράκια, μποτούλες, γαντάκια και έλατα επιστρατεύτηκαν για να στολίσει τα κλαδιά της!

IMG_9408 IMG_9409 IMG_9410 IMG_9419

Μαράκι, θέλεις κάτι άλλο για τα Χριστούγεννα; Μπορώ εγώ; Η’ να το αναθέσουμε στον ‘Αγιο;!;!

IMG_9407 IMG_9421

2 σκέψεις σχετικά με το “Ζήτα μου ό,τι θες!

    1. Μη το συζητάς! Τελευταία φορά ήρθε να με βρει σε ένα μαγαζι, της είπα ότι νωρίτερα μου είχαν κεράσει ένα κομμάτι cheesecake και πριν προλάβω να αντιδράσω φώναξε στον σερβιτόρο: «Έμαθα κεράσατε cheesecake στην αδερφή μου!» χαχα! εγώ δεν ηξερα πού να κρυφτώ, αλλά αυτή το τσίμπησε το δωρεάν γλυκάκι από το πουθενα!

Σχολιάστε

