Άλλο κακό να μη μας βρει! ;-)

Εντάξει τώρα, κι εμένα δεν με λες το πιο ισορροπημένο άτομο! Ενώ λοιπόν το ελατάκι μου ήταν ωραία ωραία στολισμένο εδώ και καιρό σε μωβ-λιλά αποχρώσεις που ταιριάζουν με το σαλόνι μου, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται εδώ

ελατο

Λίγο το Merry and Bright, λίγο αυτή η  γλυκιά καρτούλα που τόσο αγάπησα, μου γύρισαν το μυαλό (με την καλή την έννοια) και μεσοχριστουγεννιάτικα αποφάσισα πως θέλω το δέντρο μου λευκό και vintage!

Είναι καιρός για έξοδα όμως, φίλοι μου; Είναι ώρα να τρέχω στα μαγαζιά και να ψάχνομαι; Δεν είναι!

Η μετάλλαξη λοιπόν του δέντρου ξεκίνησε καθαρά και αποκλειστικά με πράγματα που είχα ήδη στο σπίτι! Έτσι τα νέα μας στολίδια γίνανε

α) από παλιά cd, όμορφες χαρτοσακούλες και τεχνητό χιόνι

IMG_9964

(Τη μέθοδο αναλυτικά μπορείτε να την βρείτε εδώ. )

β) από σχοινί, πλαστικό χρώμα και πάλι τεχνητό χιόνι

IMG_9967

γ) από σπάγγο και χαρτόνια

IMG_9969

δ) από λινάτσα και κορδέλες

IMG_9965

ε) από ρυζόχαρτο και glitterάκι

IMG_9971

στ) από ποπ κορν και λευκό σπρέυ!

IMG_9973

Το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό και με ανταμείβει με το παραπάνω!

IMG_9980

Μπορεί να είμαι τρελή και παλαβή, μπορεί «ησυχασμό να μην έχω» που λέει και η μαμά μου, αλλά να σας πώ και κάτι; …

Το δεντράκι μου τώρα το αγαπώ πολύ πολύ περισσότερο!

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Άλλο κακό να μη μας βρει! ;-)

  1. Εντάξει πλάκα κάνεις τώρα έτσι;; Έγινε υπέροχο!! Βέβαια απορώ με εσένα που έκατσες κι έκανες όλα αυτά, αλλά πραγματικά άλλαξε όλο το δέντρο και ο χώρος μη σου πω!! Μπράβο και πάλι μπράβο!! Πάρα πολύ ωραίες ιδέες!!

Σχολιάστε

