Στη φωλιά του περιστεριού!…

Για την ακρίβεια απ’ τη φωλιά του περιστεριού. Κατευθείαν!

Τα τελευταία αυγά που θα βάψουμε για φέτος θα είναι καθαρά διακοσμητικά.

Μου τα έφερε η μαμά μου -γιατί από κάπου έπρεπε να κληρονομήσω κι εγώ αυτή την τρέλα- και μου είπε: «Διάλεξε τι θα τα κάνεις για να τα διακοσμήσουμε!» Challenge accepted! Έστιψα το μυαλό μου, έτρεξα στα sites, αλλά τελικά η τεχνική που εφάρμοσα μου ήρθε από πολύ μακριά! Από κάτι θολές μνήμες που είχα από τα καλλιτεχνικά που κάναμε στο δημοτικό!

Θα χρειαστούμε:

χρώματα ζαχαροπλαστικής

λευκό ξύδι

αυγά περιστεριού μικρούλια (εν προκειμένω)

χρώμα καφετί ακρυλικό

μια παλιά οδοντόβουρτσα

μια λεπτή χτένα

DSCN4847

Για το βάψιμο των αυγών ακολουθούμε την διαδικασία του «Πιασ’ τ’ αυγό και… βάψτο!»

Αφού στεγνώσουν καλά πιάνουν δουλειά η χτένα και η οδοντόβουρτσα!

Βάζουμε πάνω στη βούρτσα μια γενναία ποσότητα καφέ μπογιάς και ξεκινάμε να την χτενίζουμε πάνω από τα αυγά.

DSCN4859

Το χρώμα τα πιτσιλά και τους δίνει αυτή την vintage- όπως λέω εγώ-, κλούβια -όπως λέει ο μπαμπάς μου- όψη.

DSCN4862

Το τελικό αποτέλεσμα με κάλυψε απόλυτα και τα μικροσκοπικά αυγουλάκια στολίζουν ήδη το σαλόνι μας!

DSCN4876

Να είστε έτοιμοι να πιτσιληθείτε λίγο και οι ίδιοι, όμως αξίζει τον κόπο! Δοκιμάστε το!

2 σκέψεις σχετικά με το “Στη φωλιά του περιστεριού!…

  1. Παράθεμα: Παστέλ Πάσχα – DIY My Day

Σχολιάστε

