Ντεκουπάρoντας την άνοιξη…

Δεν είμαι Η ειδικός στο θέμα, αλλά μετά από κάποια λίγα μαθήματα κάτι έμαθα κι εγώ για το σωστό ντεκουπάζ. Πήρα τα κουβαδάκια μου, τις χαρτοπετσέτες μου και ξεκίνησα!

DSCN4879

Αφού πέρασα ένα πρώτο χέρι με primer για να «ασπρίσω» την επιφάνεια μου και να την προετοιμάσω να δεχτεί το χρώμα…

DSCN4881

… άφησα να στεγνώσει καλά καλά, έπλυνα και τα πιάτα μου και έπιασα την μπογιά μου. Με ένα σφουγγαράκι άρχισα να βάφω ταμποναριστά το κουβαδάκι μου. Τελειώνοντας έκρινα ότι ένα «δεύτερο χέρι» δεν θα ήταν άσχημη ιδέα.

DSCN4891

Στη συνέχεια απομόνωσα τα κομμάτια της χαρτοπετσέτας που θα χρησιμοποιούσα και ξεκίνησα να κολλάω.

DSCN4895

Έτοιμα τα γλαστράκι μου!

DSCN4909 DSCN4900

Αφού τα κατάφερα εγώ μπορείτε κι εσείς, αρχάρια κορίτσια μου στο decoupage!

DSCN4901

2 σκέψεις σχετικά με το “Ντεκουπάρoντας την άνοιξη…

Σχολιάστε

