Να το πιείς… στην κανάτα!

Το ντουλαπάκι προκάλεσε κι εμένα είναι να μη μου δώσεις πρόκληση!

Η λατρεμένη  Άννα από το In my closet είχε άλλη μια θαυμάσια ιδέα για να μην χαλαρώσουμε το crafting ούτε στις διακοπές μας! Συγκυριακά και παροτρύνοντας μας να κλείσουμε τις τηλεοράσεις και να ξεφύγουμε απ’ ό,τι μας αγχώνει, «προκύρηξε» καλοκαιρινό διαγωνισμό! Μας καλεί να κάνουμε μία οποιαδήποτε κατασκευή, ρούχο, γλυκό, ρόφημα, ό,τι τελοσπάντων θέλουμε, αρκεί να είναι από τα χεράκια μας και να αντιπροσωπεύει το δικό μας καλοκαίρι! Το ότι έχει και έπαθλο είναι μία ασήμαντη λεπτομέρεια!

Μέρες ήθελα να φτιάξω αυτήν την κανατούλα, αλλά η Άννα με αυτή την πρόσκληση-πρόκληση μου έδωσε μια «κλωτσιά» στον κομψό πισινό μου και το μεσημέρι άρπαξα τα πινέλα μου!

Την έπιασα έτσι…

karpouzi 001

… και την άφησα έτσι!

karpouzi 011 karpouzi 003 karpouzi 005

Εντάξει, το ξέρω πως αν στο φόντο είχε γαλάζια θάλασσα και όχι τόση πρασινάδα, θα ήταν καλύτερα και σίγουρα προτιμότερα, αλλά εμείς περνάμε τις διακοπές μας στην εξωτική Νάουσα! -προς το παρόν τουλάχιστον-

karpouzi 006 karpouzi 007 karpouzi 010

  Κερνάω δροσερό ponts, κορίτσια μου! Ποιά θα έρθει;;;

karpouzi 010

9 σκέψεις σχετικά με το “Να το πιείς… στην κανάτα!

  1. Παράθεμα: Σπιτική κεραλοιφή | in my closet

Σχολιάστε

