Ανταλλαγή καρτών!

Μια δροσερή καρτούλα ετοίμασα για το In my closet και τον summer contest του

χωριο 004

χωριο 003

… και η  Άννα, που είναι πάντα γεμάτη εκπλήξεις, μου έστειλε μία πίσω!

Εκτός από τις καλοκαιρινές της ευχές έβαλε μέσα και ένα φακελάκι που περιείχε χειροποίητο χαρτί, σπόρους και οδηγίες για το πώς και πού να τους φυτέψω! Εδώ στα αποκλεισμένα κορφοβούνια που με πέτυχε η κάρτα βέβαια, ήταν ελαφρώς δύσκολο να βρω σημείο με χώμα αλλά χωρίς φυτό και ακόμη πιο δύσκολο να βρω δημόσιο χώρο!

Πήρα λοιπόν το φακελάκι μου και το ποτιστήρι μου και πήγα στην εκκλησία του οικισμού που ήταν ό,τι πιο κοντινό σε «δημόσιο» χώρο μπορούσα να σκεφτώ!

χωριο 027

Βρήκα λίγο πρόσφορο χώμα μπροστά από μια βελανιδιά και δίπλα στη βρυσούλα και φύτεψα το χαρτάκι και τους σπόρους μου!

χωριο 032

Έμπηξα το ξυλάκι μου και θα περιμένω!

χωριο 033

Το τι θα φυτρώσει μου είναι άγνωστο. Μεγάλη έκπληξη θα είναι έτσι κι αλλιώς απλώς και μόνο το να φυτρώσει κάτι από τα χεράκια μου, μιας που δεν το «πολυέχω» το θέμα με την φροντίδα των φυτών!

χωριο 034

Οψόμεθα…

Σχολιάστε

