Μια κάρτα στη λιακάδα!

 

Την προηγούμενη εβδομάδα είχε τα γενέθλιά της η Αριάδνη μας και όταν κλήθηκα να φτιάξω μια ευχετήρια κάρτα, μου ήρθε αμέσως στο μυαλό μία που θα της ταίριαζε γάντι!

image

Ένα ανοιχτό παράθυρο στη λιακάδα που τόσο μου θυμίζει την προσωπικότητα της και μια κουρτίνα στο χρώμα που είναι (ή μήπως εγώ νομίζω πως είναι? ) το αγαπημένο της!

image

Το πάρτυ-έκπληξη έγινε στο Κουμπί και περάσαμε τέλεια!

image

Να σε χαιρόμαστε, γλυκιά Αριάδνη! Να είσαι πάντα τόσο χαρούμενη, δραστήρια και δημιουργική!

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Μια κάρτα στη λιακάδα!

  1. Κικίτσα μου σ’ευχαριστώ, για την όμορφη κάρτα, για τη συμμετοχή σου και για όλα τα καλά σου λόγια! Πράγματι η κάρτα σου είναι ένα παράθυρο ανοιχτό στη λιακάδα, έτσι όπως προσπαθώ να είναι η ζωή μου για να περνάω καλά. Γιατί αν αφήσουμε τη μαυρίλα να μας πάρει από κάτω, άστα να πάνε. Πάντως όχι το πράσινο δεν είναι το αγαπημένο μου χρώμα. Το μπλε είναι και το φουξ αλλά τι σημασία έχει η κάρτα είναι πανέμορφη!AriadnefromGreece!

Σχολιάστε

