Το βαλιτσάκι μου στο χέρι!

 

Το περασμένο Σάββατο οργανώθηκε από την Αριάδνη μας άλλη μία βραδιά του group του In my closet στο σπίτι της αυτή τη φορά! Μας περιποιήθηκε, φάγαμε, ήπιαμε, παίξαμε, είδαμε live θέατρο σκιών, ήταν άψογη οικοδέσποινα και το πώς περάσαμε θα το δείτε αναλυτικά εδώ!

Τα πράγματα όμως ποτέ δεν είναι έτσι απλά όταν πρόκειται για εμάς!

Ένας από τους όρους που έθεσε η Αριάδνη για όποιον αποδέχονταν το κάλεσμα της ήταν αυτός και ήταν ρητός:  Έχω μια ιδέα για ένα ωραίο παιχνίδι που έχει πλάκα. Αν θέλετε να το παίξουμε θα πρέπει να φέρετε μαζί σας ένα όμορφα τυλιγμένο πακετάκι μέσα στο οποίο μπορείτε να έχετε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ που να μην έχει αξία πάνω από 3-5 ευρώ. Μπορεί να είναι μια σοκολάτα, ένα μεταχειρισμένο βιβλίο, μια δικιά σας μικρή κατασκευή, ή υλικά για μια άλλη. Η πλάκα είναι να είναι τυλιγμένο όμορφα ώστε όλες να θέλουν στο παιχνίδι να κερδίσουν το δικό σας πακέτο. Στο τέλος του παιχνιδιού κάποιοι θα φύγουν με άδεια χέρια, κάποιοι με ένα δώρο και κάποια με πολλά γιατί έτσι είναι το παιχνίδι.Θα εξηγήσω καλύτερα στο σπίτι.

Challenge accepted!

Παίρνουμε ένα απλό κουτί…

bal 3

Το βάφουμε…

bal 4

Του κάνουμε τεχνητή παλαίωση με χρώματα κιμωλίας…

bal 5

Ντεκουπάρουμε το εσωτερικό με επαναλαμβανόμενο μοτίβο, ώστε να θυμίζει κατά το δυνατόν τη φόδρα μιας βαλίτσας…

bal 6

Το γεμίζουμε καλούδια για την τυχερή που θα το κερδίσει! (Έστειλα πολλά vibes για να το πάρει η Ευαγγελία! Πώς να το κάνουμε, οι αδυναμίες δεν κρύβονται!)

bal 7

Του βάζουμε «λουριά» από χαρτόνι (εκτός αν έχετε πρόχειρες λωρίδες δέρματος στο σπίτι), του κολλάμε τα γραμματόσημα του και έτοιμο για παράδοση!

bal 1

Για αυτό το βαλιτσάκι θέλω να σας πω δόθηκε μεγάλη μάχη κι εγώ κρυφά μέσα μου πολύ το διασκέδαζα!

ariadne

Το σήμα της νίκης από την Ευαγγελία και το βλέμμα της Αριάδνης την ώρα που χάνει το βαλιτσάκι μέσα από τα χέρια της τα λένε όλα! Χαχαχαχαχα

Ήταν μια υπέροχη βραδιά! Ευχαριστούμε πολύ για όλα!

bal 2

4 σκέψεις σχετικά με το “Το βαλιτσάκι μου στο χέρι!

  1. Evangelia

    Εδώ Ευαγγελία Εδώ Ευαγγελία! ήταν έρωτας από την πρώτη ματιά! ναι εγώ ακόμα πιστεύω στο love at first sight ❤
    όντως στεναχωρήθηκα πολύ όταν μου το πήρε η Αριάδνη, αλλά ναι ακόμα κάνω το γύρο του θριάμβου ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΠΗΡΑ πίσω. Ωστόσο, της έδωσα της Αριάδνης ένα αναμνηστικό από το βαλιτσάκι μου :* ευχαριστώ πολύ *πάω να το αγκαλιάσω και πάλι*

  2. Το βαλιτσάκι σου είναι πανέμορφο!Πολύ ωραία αξιοποίηση ενός παλιού κουτιού!Και εγώ θα στενοχωριόμουν αν γλιστρούσε από τα χέρια μου και έχανα και βαλιτσάκι και τα καλούδια που έχει μέσα!

Σχολιάστε

