Σκάλα-βιβλιοθήκη !

Όταν πριν λίγο καιρό σας έδειχνα αυτήν…

SKALA

Φανταζόσασταν ότι θα μεταμορφωθεί σε αυτήν…

IMG_5704_1

Είναι αλήθεια πως στο σπίτι μας τα βιβλία δεν χωράν και περισσεύουν! Μέχρι τώρα εφαρμόζαμε το σύστημα: «Κάνω πλούσια τα ΙΚΕΑ αγοράζοντας βιβλιοθήκες». Όταν όμως αρχίσεις να συνειδητοποιείς ότι το σπίτι σου τείνει να μοιάζει με εκθεσιακό χώρο, χμμμ… Σου μπαίνουν ιδέες!

IMG_5733

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον μπαμπά μου, ο οποίος με λυπήθηκε και δεν με άφησε να πάρω σβάρνα τους ελαιοχρωματιστές της πόλης ζητιανεύοντας τη σκάλα τους, αλλά μου έφτιαξε απ’ την αρχή μία δική μου, για να «παίξω» όπως θέλω!

Κι εγώ έπαιξα…

IMG_5746

IMG_5738

Και έτριψα… Και έβαψα…

Και παλαίωσα… Και διακόσμησα…

IMG_5740

Και τώρα κάθομαι και την καμαρώνω!

IMG_5751

Μα δεν είναι υπέροχη;!;!

19 σκέψεις σχετικά με το “Σκάλα-βιβλιοθήκη !

  1. Ναι είναι υπέροχη! Πόσο καιρό θα έχεις άδεια τα ράφια? Γιατί εγώ με άδεια ράφια ξεκινώ (έχω κάνω πλούσια την ΙΚΕΑ και με γεμάτα καταλήγω όπως θα είδες!Και φυσικά το χρώμα τέλειο!Και πάρε το βαλιτσάκι από εκεί γιατί θα το κλέψω όταν έρθω!AriadnefromGreece!

Σχολιάστε

