Κάτι με κουμπί!

Η σημερινή είναι μια ιδέα που εδώ και πολύ καιρό έχω στο μυαλό μου, αλλά λίγο που ο καιρός  δεν βοηθούσε, λίγο που έδινα προτεραιότητα αλλού, αμελούσα την υλοποίηση της!

Όμως το «ντουλαπάκι» για άλλη μια φορά προκάλεσε και η πρόκληση αυτή μου ταίριαξε γάντι. Αυτή τη φορά έβγαλε σε διαγωνισμό 8 βαζάκια γεμάτα κουμπιά, αρκεί να φτιάχναμε μόνοι μας «κάτι με κουμπί για την άνοιξη«.

Η ιδέα μου περιείχε κουμπιά (ασφαλώς!)…

koympia

… και λουλουδάκια κομμένα από παλιά περιοδικά ή εφημερίδες!

loyloydia

l

Φελλός, κλαδάκια από τον κήπο, κορδελίτσες, λίγα παρδαλά πουλάκια και έτοιμο το ανοιξιάτικο-πασχαλιάτικο βαζάκι μου!

DSCN5980

Σας μύρισε άνοιξη;

5 σκέψεις σχετικά με το “Κάτι με κουμπί!

Σχολιάστε

