Βραχιόλια… μακό!

Για άλλη μια φορά το in my closet φροντίζει να μην πλήξουμε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μας (αν υποθέσουμε ότι υπήρχε τέτοια περίπτωση…) και μας κρατάει σε δημιουργική εγρήγορση με τον καλοκαιρινό του μαραθώνιο

Και πάνω που πίστευα ότι δεν θα συμμετέχω στην αποστολή αυτής της πρώτης εβδομάδας, που ζητούσε μεταποίηση κάποιου ρούχου που δεν φοράμε πια, καθώς η σχέση μου με τη ραπτομηχανή είναι ανύπαρκτη και η έμπνευση μου πάνω στο θέμα μηδενική, εχθές αργά το βράδυ έπεσα πάνω σε αυτό το post του ftiaxto.gr!

Και σήμερα πρωί πρωί πήρα ψαλίδι, όχι ένα, όχι δύο, άλλα 5 μακό μπλουζάκια που είχα έτοιμα για την ανακύκλωση των H&M , παλιά βραχιόλια και ξεκίνησα!

DSCN6071

DSCN6072.jpg

Στο άρθρο με τις οδηγίες που θα βρείτε εδώ ο κόμπος είναι κρυμμένος, εγώ όμως βρήκα πιο τσαχπίνικο να αφήσω τις άκρες να φαίνονται!

DSCN6073

Όμορφα βγήκαν τελικά! Εθίστηκα δε, μπορώ να πω! Θα πάω να ξαναχωθώ στις σακούλες ανακύκλωσης, να ψάξω κι άλλα μακό για να συνδυάσω βραχιολάκια με όλα μου τα μαγιώ!

DSCN6077

Εγώ νιώθω έτοιμη για παραλία! Εσείς;

DSCN6074

2 σκέψεις σχετικά με το “Βραχιόλια… μακό!

Σχολιάστε

