Αχ, κουνελάκι, κουνελάκι!…

Στο σημερινό άρθρο δεν έχω να παρουσιάσω κάποια δική μου κατασκευή, αλλά ένα σούπερ χειροποίητο γενέθλιο δωράκι που μου έκανε η γλυκιά μου Άννα ή αλλιώς το ντουλαπάκι, η In my closet, βρε αδερφέ!

Είναι αυτή η όμορφη κουνελίτσα…

DSCN6080

…που είναι τσαχπίνα και χορευταρού (ποιόν μου θυμίζει, ποιον μου θυμίζει…), έχει tutu skirt, απίθανο ύφασμα στα αυτάκια και ήρθε μέσα στο πουγκάκι της και παρέα με την «κομποζέ» καρτούλα!

Κάθεται…

DSCN6082

Σηκώνεται…

DSCN6083

Κάνει φιγούρες και ακροβατικά…

DSCN6088.jpg

… και μόλις ζεσταθεί και κουραστεί, φοράει σορτσάκι και μαγιώ και ξεχύνεται στις παραλίες!

DSCN6084

Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι, φιλιά γλυκά και ζουμερά σε όλους σας, αλλά κυρίως σε εσένα ντουλαπάκι της καρδιάς μας! Σ’ ευχαριστώ πολύ!

6 σκέψεις σχετικά με το “Αχ, κουνελάκι, κουνελάκι!…

  1. Παράθεμα: Υφασμάτινος λαγός Tilda | Giveaway | in my closet

Σχολιάστε

