Μια μπλε χριστουγεννιάτικη κάρτα!

Ήρθε και φέτος η ώρα μου να ντυθώ ξωτικό! Φόρεσα το καπελάκι μου, το ριγωτό παντελονάκι μου, άφησα να φανούν τα μυτερά αυτιά μου που όλη τη χρονιά κρύβω, και πήρα μέρος για άλλη μια φορά στην Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή του In my closet!

Μέσα σε όλα τα ενδιαφέροντα που πρέπει να περιλαμβάνει το secret crafter πακετάκι μας και μπορείτε να διαβάσετε εδώ, είναι και μια Χριστουγεννιάτικη κάρτα!

Αυτή τη χρονιά αγαπημένο χρώμα της άγνωστης παραλήπτριας μου είναι το μπλε. Και επειδή με διακατέχει και μια μούρλα… μια ιδιοτροπία… ένας ψυχαναγκασμός… όπως θέλετε πείτε το, βρε αδερφέ, όταν εμένα μου λένε μπλε, στο πακέτο θα βάλω μόνο μπλε για να ταιριάζουν όλα μεταξύ τους! Δύσκολο χρώμα όμως για να το συνδυάσεις με τα Χριστούγεννα…

Και πώς να κάνεις την κάρτα την «κομποζέ»; Μπλε έλατο; Κακή ιδέα! Γαλάζιος Αη-Βασίλης; Ούτε κατά διάνοια!…

Κολλάμε όμως εμείς σε τέτοιες λεπτομέρειες;;; Ποτέ!

Με βάση τα vintage blue χαρτόνια και μια νοσταλγική εικόνα κάναμε την πιο cute μπλε χριστουγεννιάτικη κάρτα!

IMG_4107.jpg

Κι εκεί που πίστευα ότι αυτήν τουλάχιστον θα την αποχωριστώ με μία σχετική ευκολία… Αμ δε!… Πάλι τα ίδια δράματα έχουμε στο σπίτι!

IMG_4108.jpg

Σας αφήνω να πάω να την πακετάρω με το υπόλοιπο κουτάκι μου, πριν ξαναλλάξω γνώμη και μείνει το ξωτικό μου παραπονεμένο!

pizap-com14791427289211
Το πακετάκι μου ολοκληρωμένο!
3 σκέψεις σχετικά με το “Μια μπλε χριστουγεννιάτικη κάρτα!

Σχολιάστε

