Ένα ρολόι σταματημένο…

Όταν οι φίλες σου σε αγαπάνε, μόλις χαλάει κάτι στο σπίτι τους, εσένα σκέφτονται!

Αυτή τη φορά ένα vintage style ξυπνητήρι έπεσε στα χέρια της μικρής Μυρτώς! Έσπασε το τζάμι του, σταμάτησαν οι δείκτες του και η κουμπαρούλα σκέφτηκε τη σοφότερη λύση! Να μου το φέρει!

Από τον ενθουσιασμό μου, ξέχασα να το φωτογραφίσω, αλλά πριν διαλυθεί έμοιαζε κάπως έτσι…

%cf%81%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%ba%ce%b5%ce%bb%cf%85

… αφού διαλύθηκε δεν χρειάζεται να πω πώς έμοιαζε!

dialymeno

Η βασική ιδέα; Να γίνει shadow box!

Αυτά που είχα στο μυαλό μου να κάνω όμως ήταν τόσο πολλά και δεν μπορούσα με τίποτα να καταλήξω σε ένα σχέδιο! Και κάπου εκεί, λίγο πριν αρχίσω να ψάχνω στα μαγαζιά καινούρια ξυπνητήρια για να τα χαλάσω και να εφαρμόσω όλες τις ιδέες μου -γιατί στην περίπτωση μου η παράνοια δεν έχει όρια-, έφτασε το πακετάκι μου από τη χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή του in my closet!

Το ξωτικό μου φέτος ξεπέρασε κάθε προσδοκία  και μου έστειλε πολύ γουστόζικα καλούδια για να δημιουργήσω (και για να φάω, να λέμε και τις αλήθειες)…

elf3.jpg

pizap.com14808522204371.jpg

… και αφού το ευχαρίστησα πάμπολλες φορές, αλλά θα το κάνω άλλη μία μέσα από αυτό το άρθρο, σκέφτηκα να συνδυάσω τα υλικά της ανταλλαγής με την κατασκευή που έτσι κι αλλιώς είχα στο μυαλό μου να κάνω!

Έτσι με χαρτονάκια και άσπρα πομ-πομ από το κουτί μου, το ρολόι μας έγινε κάπως έτσι!

IMG_4344.jpg

Ωωωω, τι έρωτας! Και πόσο ταίριαξε στο σαλόνι μου!!!

IMG_4347.jpg

IMG_4348.jpg

Κάπως έτσι, και το ρολόι σώθηκε και η αποστολή μου ως secret crafter ολοκληρώθηκε και για φέτος! Και του χρόνου να είμαστε καλά, να δημιουργούμε όμορφα πράγματα!

IMG_4343.jpg

10 σκέψεις σχετικά με το “Ένα ρολόι σταματημένο…

  1. Παράθεμα: Ένα ρολόι σταματημένο… – Το ταξιδι μου

Σχολιάστε

