Το δικό μου steampunk ρολόι!

Είπε κανείς πως στον ένατο πια κάθεσαι ήσυχη ήσυχη σε μια γωνίτσα και ετοιμάζεις βαλίτσα για το μαιευτήριο; Not me!

Πριν λίγες μέρες παρακολούθησα ένα ακόμη σεμινάριο στον φιλόξενο χώρο του Decoupart, γιατί τόσο πολύ αγαπώ να μαθαίνω καινούριες τεχνικές παλαίωσης!

Αυτή τη φορά δάσκαλος μας ήταν ο φανταστικός Αντώνης του Handmade Fantasy και θέμα μας ένα steampunk ρολόι τοίχου.

Κι εμείς πήραμε ένα απλό mdf ρολόι…

mdf

… και βάψαμε…

15241138_1202856539806525_2994925904098600359_n.jpg

…  και κόψαμε και κολλήσαμε και μάθαμε και επεξεργαστήκαμε και πολύ καλά περάσαμε…

… και ορίστε το αποτέλεσμα:

IMG_4462.jpg

Κι εγώ το αγάπησα και μες στην καρδιά μου το έβαλα, άλλα αυτό δεν ήταν αρκετό για να το κρατήσω!

Μου το σούφρωσε η λατρεμένη μου αδερφή και τώρα κοσμεί τη σοφίτα της!

IMG_4463.jpg

Εντάξει, για πούμε την αλήθεια ταίριαξε τέλεια στον χώρο της. Χαλάλι!

IMG_4477.jpg

Πώς σας φαίνεται;;;

8 σκέψεις σχετικά με το “Το δικό μου steampunk ρολόι!

  1. Ααααααα….πόσο τέλειο! Αερόστατο; Μα αφού ξέρεις ότι έχω τις αδυναμίες μου! Γιατί μου το κάνεις αυτό; Τι θέλεις να σε βάλω να μου κάνεις ένα ίδιο και να τελειώσεις στο μαιευτήριο; Μπράβο βρε Κικίτσα! Και που είσαι τόσο άξια και που έχεις διάθεση με την κοιλιά στο στόμα!

  2. Μπαίνει και η αδερφή μου στον ένατο τώρα και ακόμα στολίζει το σπίτι!!! χαχαχαχα Τα ρούχα του μωρού δεν τα έχει ετοιμάσει ακόμα αλλά το τζάκι το στόλισε!! χαχαχαχα
    Είναι πάρα πολύ ωραίο το ρολοί σου και αυτή την ονομασία-τεχνική δεν την γνώριζα! Πάω να δω λεπτομέρειες!! Με το καλό!!!!

Σχολιάστε

