Λαμπάδες απ’ την καρδιά φτιαγμένες!

Θέμα των creative bloggers αυτήν την εβδομάδα: «αυτό το κάτι το πασχαλινό»! Στο μυαλό μου είχα να κάνω κάτι τελείως διαφορετικό, αλλά τα σχέδια μου άλλαξαν και θα καταλάβεις το γιατί…

Εγώ – μη με βλέπεις έτσι – κατά βάθος είμαι Φιλόλογος και φέτος έχω την τύχη να κάνω ενισχυτική διδασκαλία σε ένα γυμνάσιο του νομού μας. Εκεί λοιπόν είναι υποδιευθύντρια και υπεύθυνη της ενισχυτικής η κυρία Νατάσα. Όσοι ξέρετε την εκπαίδευση από μέσα, αντιλαμβάνεστε τις υποχρεώσεις της. Οι υπόλοιποι ούτε τις φαντάζεστε! Δεν θα σταθώ στο πόσο καλός άνθρωπος είναι, στο πόσο υπεύθυνη και συνεπής στην δουλειά της, ούτε στο πόσο υποστηρικτή σε εμάς της ενισχυτικής. Η κυρία Νατάσα είναι πολλά παραπάνω. Έρχεται στο σχολείο στις 8 το πρωί και συχνά δεν φεύγει πριν τις 7 το βράδυ. Την έχω δει να τρίβει θρανία και τοίχους στη σκάλα, να σφουγγαρίζει εμετούς μαθητών, να κρεμιέται ανάποδα για να καρφώσει αφίσες βοτανολογίας. Ταυτόχρονα έχει με τους μαθητές μια σχέση που αληθινά ζηλεύω. Ξέρει τι να τους πει και πώς να τους το πει. Ζητούν τις συμβουλές της. Την έχουν στην καρδιά τους. Με αστείρευτη ενέργεια έχει αναλάβει και την θεατρική ομάδα του σχολείου με σκηνοθεσία, πρόβες, κοστούμια, σκηνικά. Τις τελευταίες μέρες όμως βλέπω αυτήν την ενέργεια της να στερεύει. «Και λογικό είναι», σκέφτομαι, «εγώ θα είχα κλατάρει προ πολλού!»

p;asxa

Και κάπου εδώ θα μπω στο θέμα μας. Μια μέρα της προηγούμενης εβδομάδας, ενώ ήταν χωμένη κάτω από γραφειοκρατική χαρτούρα και ψεύτικα ρουμπίνια για το χειροποίητο στέμμα του βασιλιά, μου ανέφερε αγχωμένη πως πρέπει να αρχίσουν να φτιάχνουν και τις λαμπάδες για το μπαζάρ του σχολείου. Προθυμοποιήθηκα να βοηθήσω, αλλά φυσικά αρνήθηκε και μου ζήτησε μόνο τις ιδέες μου. Εμένα όμως κλωθογυρνούσε στο μυαλό μου διαρκώς. Έτσι το creative που θα έκανα εγώ για το θέμα του μήνα, άλλαξε. Αφιέρωσα ένα βραδάκι και έκανα 4 χαριτωμένες λαμπάδες για να ξαλαφρώσω έστω και λίγο την κυρία Νατάσα και να προσφέρω κι εγώ κάτι στο σχολείο!

Επιστράτευσα ό, τι είχα και δεν είχα στο σπίτι. Αυτοκόλλητα, αυτοκολλητάκια, υφάσματα, υφασματάκια, κουμπιά, κουμπάκια…

 

Και κάθε μία την αγάπησα ξεχωριστά. Την «πεταλούδα που ελεύθερη πετά»…

 

… την «δώσε κι άλλα κορδελάκια, δεν χορταίνω»…

 

… Αλλά και αυτήν την λατρεμένη με το πουλάκι. Οδηγίες για την κατασκευή του  μικροσκοπικού αυτού σπιτακίου θα βρείτε εδώ.

 

Και μία για αγοράκια, για να μην μου είναι παραπονεμένα…

 

Η κυρία Νατάσα χάρηκε πολύ με αυτήν μου την κίνηση, αλλά εγώ χάρηκα ακόμη πιο πολύ. Κι αν στο πέρασμα των χρόνων ξεχάσω την κυρία Νατάσα, θα υπάρχει αυτό το άρθρο που θα μου θυμίζει ότι για κάτι τέτοιους ανθρώπους αξίζει να δίνεις κάθε μέρα το καλύτερο που μπορείς!

Τώρα εσύ μπες στα ακόλουθα links να δεις και άλλες τρισχαριτωμένες ιδέες για να έχεις το πιο δημιουργικό Πάσχα της ζωής σου με τις…

 

15 σκέψεις σχετικά με το “Λαμπάδες απ’ την καρδιά φτιαγμένες!

  1. Συγκινούμαι καθως διαβάζω την ιστορία πίσω απο αυτες τις πανέμορφες λαμπάδες. Με κάθε λέξη θυμάμαι ξεχωριστούς δασκάλους, δικούς μου και των παιδιών μου, παζάρια, γιορτες, ετοιμασίες,προσπάθεια, χαμόγελα, συγκίνηση…. όλα αυτα που μένουν για πάντα στην καρδιά μας.
    Ας είναι καλά αυτοί οι σπουδαίοι ανθρωποι για να γινονται παραδειγμα και εμπνευση για όλους μας!
    Οι λαμπάδες σου θα λάμψουν διπλά, αφού εγιναν για τόσο όμορφο σκοπο!
    Μπραβο!
    Φιλιά , καλή συνέχεια στις προετοιμασίες!

  2. Μπράβο σου Κικίτσα μου για την βοήθειά σου!Ήταν πολύ συγκινητική η κίνησή σου να φτιάξεις λαμπάδες για αυτόν τον σκοπό και για να ξελαφρώσεις λίγο αυτήν την κυρία.Μακάρι τα σχολεία να είναι γεμάτα με τέτοιους ανθρώπους που τα δίνουν όλα στην δουλειά τους για το καλύτερο των παιδιών!Οι λαμπάδες σου είναι με αγάπη φτιαγμένες κι αυτό φαίνεται!!

  3. Christina Makri

    Πραγματικά δεν έχω καλύτερο από την προσφορά… από λόγια χορτάσαμε! Οποιαδήποτε κίνηση που ενδεχομένως προσφέρει χαρά ή βοήθεια εμένα με συγκινεί και σκέφτομαι πως πρέπει ακόμη να πιστεύουμε στον άνθρωπο και τις δυνατότητες του. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου Κική μου αλλά ακόμη ομορφότερη η κίνηση σου να συμβάλλεις κι εσύ σε αυτό τον σκοπό! Και του χρόνου!

  4. Παράθεμα: Πασχαλινό DIY - Violetmimosa

  5. Παράθεμα: Creative Bloggers: Πασχαλινή Διακόσμηση - Violetmimosa

  6. Νατάσα

    Κική είσαι απίστευτη! Μια κουκλίτσα στην όψη και στην ψυχή, που με ένα μαγικό ραβδάκι (στολισμένο με περίτεχνο τρόπο, που μόνο εσύ ξέρεις) καταφέρνεις να μετατρέπεις τα απλά καθημερινά πράγματα σε ξεχωριστά και τους απλούς καθημερινούς ανθρώπους σε ιδιαίτερους… Όταν έχεις δίπλα σου τέτοιους συνεργάτες η ζωή γίνεται πιο όμορφη. Σ’ ευχαριστώ!

  7. Παράθεμα: Φυτά σε κορνίζες - Violetmimosa

  8. Παράθεμα: Πασχαλινό στεφάνι με ψεύτικα αυγουλάκια – My Home My Memories

Σχολιάστε