Διακοσμητικό με κλαδιά για το παιδικό δωμάτιο.

Είναι και κάποιες φορές που όλα συνωμοτούν για να γίνει κάτι. Αυτήν την κατασκευή ήθελα να την κάνω πολύ καιρό τώρα, αλλά δεν έβρισκα λόγο και αφορμή. Κι ύστερα  ήρθαν οι Creative Bloggers.

Θέμα Οκτώβρη ξύλα, κλαδιά, κλαδάκια, λένε. Κι εγώ θυμήθηκα εκείνη την κατασκευή… όμως και πάλι δεν είχα λόγο να την κάνω. Στα δωμάτια των παιδιών δεν ταίριαζε ούτε βόλευε να κρεμαστεί, αλλά και στο μυαλό μου την είχα κάπως συνδυάσει με γεννητούρια. Και τότε ήρθε το χαρμόσυνο νέο ότι μια μακρινή μου φίλη γέννησε. Και όλα κούμπωσαν. Κι εγώ ενθουσιάστηκα. Και πήρα τα βουνά και ξεκίνησα! Και σήκωσα όλο το δάσος!

Διάλεξα τα πιο κατάλληλα ξύλα και τα έστησα σε τρίγωνο…

Θα τα έδενα με σπάγκο, αλλά καθώς το δωράκι μου θα ταξιδέψει, ήθελα έξτρα ασφάλεια και κόλλησα και με σιλικόνη.

Σχεδίασα και έκοψα τα φτερά μου. Δοκίμασα αληθινά, δοκίμασα φτερά από αφρώδες υλικό, αλλά τελικά χρωματικά μου ταίριαξαν πιο πολύ αυτά από χαρτόνι…

Κορδέλες. Χάντρες και κουμπάκια για έξτρα νοστιμιά…

…ένα μήνυμα που φορέθηκε μεν αρκετά, αλλά πολύ το στηρίζω και πολύ μου αρέσει…

Και ιδού η ιδέα μου με σάρκα και οστά!

Μια καρτούλα κομποζέ (πώς αλλιώς;) και το δωράκι μου έτοιμο να συσκευαστεί και να ταξιδέψει στο πιο γλυκό μωράκι!

Τώρα που η εποχή ενδείκνυται για να πάρετε κι εσείς τα βουνά, δείτε και εμπνευστείτε από τις προτάσεις που έχουν να κάνουν για αυτόν τον μήνα και οι υπόλοιπες Creative Bloggers που φέτος υποδέχονται νέο μέλος, την εκπληκτική, αεικίνητη και ακούραστη Μαρίνα από το e-periodiko mas.

 

24 σκέψεις σχετικά με το “Διακοσμητικό με κλαδιά για το παιδικό δωμάτιο.

  1. Παράθεμα: Boho ξύλινο ράνερ diy για το τραπέζι μας - Art Decoration Crafting

  2. Μα τι όμορφο! Αυτό με ενθουσιάζει πολλές φορές. Ότι με κάτι τέτοια υλικά μπορείς να κάνεις τόσες πολλές κατασκευές, να δείχνουν πολύ όμορφες και να μην χρειάζεται κάθε φορά να ξοδεύουμε χρήματα για κάτι αφού μπορούμε και μόνοι μας να το φτιάξουμε. Η κάρτα φυσικά ολοκλήρωσε το σετ! Να ζήσει το μωράκι!!! Πολλά φιλιά

    1. Αυτό είναι όντως μαγικό και η χαρά του χειροποίητου. Ασφαλώς το ιδανικό είναι να το βλέπει από αυτήν την οπτική και ο αποδέκτης, που ευτυχώς στην περίπτωση αυτή ισχύει! 😁 Ευχαριστούμε πολύ, αγαπημένη μου.

      1. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΌ!
        Κοίτα να δεις, με τόσο απλά υλικά τί όμορφο δωράκι έκανες!
        Εγώ υπολογίζω τον χρόνο που διέθεσε κάποιος για μένα και χαίρομαι πάρα πολύ όταν παίρνω ένα χειροποίητο δώρο.
        Ελπίζω η φίλη σου να εκτιμήσει κι από αυτητην πλευρά το υπέροχο δώρο σου.
        Να είναι γερό και δυνατό το νεογέννητο.
        Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      2. Πολύ όμορφη κατασκευή! Να ζήσει το μωράκι, να μεγαλώσει και να πλάθει τις δικές του φανταστικές περιπέτειες! Το δωρο του θα τον συντροφεύει και θα τον εμπνέει!!

  3. Παράθεμα: Diy φθινοπωρινός δίσκος για το τραπέζι μας - Karidotsouflo

  4. Παράθεμα: Ξύλινο διακοσμητικό κουτί για την κουζίνα μου – My Home My Memories

  5. Εγώ ξεκινάω με απορίες.. Αυτό το κομποζέ τι σημαίνει??? 😀
    Μου αρέσει πάρα πολύ και η τσαχπινιά με τις χαντρούλες ταιριάζει πολύ στο όλο σύνολο!
    Τι ωραίο να δημιουργείς από απλά υλικά ένα στολίδι για μία ψυχούλα!

  6. Christina Makri

    Είναι πολύ όμορφο κι έχει και μια boho διάθεση που μου αρέσει πολύ ειδικά σε αγορίστικα δωμάτια. Τα χειροποίητα δώρα, είναι δώρα καρδιάς για μένα γιατί βάζεις το μεράκι σου για να το φτιάξεις 🙂

  7. Παράθεμα: 12 diy ξύλινες κατασκευές που θα λατρέψεις - Art Decoration Crafting

  8. Παράθεμα: Δισκάκι για τα κλειδιά από φελλό - Art Decoration Crafting

  9. Ενα από τα πιό όμορφα δώρα που πήρε ο μπεμπούλης μας και μάλιστα από τόσο μακρινή ,αλλά αγαπημένη μου φίλη !
    Είναι πολύ πιο όμορφο από κοντά και με τόσο αγάπη φτιαγμένο ! Σε ευχαριστούμε πολυυυυυυ! 🥰🥰🥰

Σχολιάστε